«دخی با بستنی»

زودی بدین
تا شب فرصت دارین
از این به بعد هرکی ادرس یه عکس بده
برای این که بدونین مشکل داره یا نه اول خودتون امتحانش کنین
من اومدم
اینم از مر حله بعد
زودی بدین
«دخی کره ای با لباس راه راه یا چهار خونه»

بدو بدو
اجله دارم
زود عکستو بده
سلام
بدون هیچ حرفی میرم سراغ مسابقه
«دخی ورزشی»

عکس هم باشه طوری نیس
خب سریع عکساتونو بدی
خب اینم مرحله ی بعدی
تا شب وقت دارین
حذفی نداشتیم
«دخی کره ای با یه پسر»

دیگه ارفاقی نیست
کمکیاتون هم حذف شد
خب حالا برین دنبال عکس
سلام سلام
من دیشب خیلی خیلی پست گذاشتم
و از اون چند نفری که نظر دادن ممنونم
اونایی که اومدن بالا:
نرگس_الهام_کوثر
خب میریم برای مرحله بعد
�دخی کره ای با دوچرخه�

نمره از 10
زیر 8 هم حذف
بادقت انتخواب کنین
"فاتینگ"
سلام سلام
من برگشتم
مرسی از نظرای ندادتون و دادتون
خب مرحله هفتمو شروع میکنیم
«دخی کره ای با تل پارچه ای»

بچه ها با دقت انتخواب کنین
زیر8حذف میشین
اگه بی کیفیت باشه 2 نمره کم میشه
اگه ادرس داشته باشه هم 2 نمره کم میشه
"فایتینگ"
سلام سلام
ببخشید بعد چند روز مسابقه رو میذارم
خب حرفی نیست
میریم برای مسابقه
«دخی کره ای باعینک»

نمره از 8
اما اگه شیشه عینکشم آبی باشه اون 2 نمره رو میگیرین
زیر8حذف
خب با دقت تموم انتخواب کنین عکستونو
"فایتینگ"
*سلـــــــــــــــآم*
مثل این که همه قراره تا آخر مسابقه باهامون باشن.
حذفی نداشتیم.
خب کیریم سراق مرحله ی جدید.
«دوتا دختر با لباسای ست رنگشون مهم نیست»

خب سعی کنین با دقت تموم عکساتونو انتخواب کنین.
اگه با مشکلی بر خوردین:
به اولین مرحه سری دو برین توضیحات کاملو اونجا دادم.
مرسی که تا اینجا تلاشتونو کردین.
موفق باشین
"فایتینگـــــــ"
سلام
ببخشید که دیر نبودم
وممنونم از این که با نظراتتون
حمایتم کردین
اونایی که اومدن بالا:
نرگس،روباه مکار،پناه،الهام
خب میریم سراغ مسابقه
دختر در ساحل

لطفا زیادی غیر مجاز ندین
از7پایین حذف
نمرات منفی رو هم قبلا گفتم
خب منتظر عکساتون هستم
اووووه چه زود گذشت
اومدیم مرحله 3
اونایی که اومدن بالا
نرگس،رویا،روباه مکار،پناه،الهام
دخی کره ای و گیتار

بازیگرم باشه مشکلی نیست
نکات منفیرو هم قبلا گفتم
فقط زودی عکساتونو بدین
تا فردا هم بیشتر وقت ندارین
برین به سلامت
زیر7حذف
بای بای
سلام
شبتون بخیر
اول اونایی که اومدن بالارو میگم
نرگس،الهام،روباه مکار،رویا،پناه
بقیه خداحافظ
خب شروع میکنیم

یه دختر باشه با فرفره
نکات منفی رو قبلا گفتم
عکساتونو زود بدین
تا فردا وقت دارین
زیر 5 حذف
*ســـــــــــــــــــلام*
*با چند روز تاخییر اومدم*
*ممنونم از چند نفری که نظر داده بودن*
*خب بدون هیچ حرفی میرم دیگه سر اصل مطلب*



بالاخره اولین مرحله سری دوم مسابقه شروع شد
اینم از عکس مشخصاتشم پایینش میگم
پایینشو بخونین خیلی مهمه
***************
من اول یه چیز خیلی مهم بگم
برین ادامه مطلب به عکسایه بقیه نگاه کنین که تکراری ندین
امتیازا از 10 نمره هست
هرکی دوتا کمکی ویه اختار داره:
0-اختار
1-میتونه عکسو عوض کنه
2-میتونه از من کمک بگیره
از اینا فقط یه بار میتونید انتخواب کنید
عکساتون مثل هم نباشه اگه بود به اونی که دیر تر داده میگم عوضش کنه
تا فردا وقت دارید عکستونو بدین هرچی زود تر بهتر

یه دختر باشه لای گلا
یه دختر کره ای باشه
زشت-2
بیکیفیت-3
آدرس داشته باشه-2
زیر 5حذف
مراقب باشین برای انتخواب عکس اول خوب برسیش کنین
فقط تا فردا برای تحویل عکس فرصت دارینا
"فایتینگ"

سلام چطورین خوبین
من با سریه جدید مسابقه اومدم
خب اونایی که میخوان شرکت کنن
بیان برای اسم نویسی 
سریع اسم نویسی کنید
اونایی که قبلا اومدن بازم مجازن
من تا چند روز دیگه اسمای شرکت کننده ها را میخوام
زود بیاین ثبت نام کنید
برای دیدن شرکت کننده ها باید برن ادامـــــــــه
رویا جون عزیزم
میدونم که انصراف دادی از مسابقه
اما به خاطر این که تا مرحله ی حساس بالا اومدی
من برای تو جایزه ای در نظر میگیرم
بعدا بهت خبر میدم
******************
و تمام کسانی که در این مسابقه شرکت کردن هم
جایزه ی خودشونو برای این که در مسابقه شرکت کردن میگیرن
******************
پی نوشت:فقط این کار برای جلب شرکت کننده نیست
من این کارو کردم
به مناسبت این که سالگرد وبم نزدیکه
و اینکه اولین مسابقه ی وبم بود
شاید دیگه برای سری های بعدی این کارو نکنم
پس تا سری بعدی مسابقه خداحافظتون

سلام سلام سلـــــــــــام
امروز با پست نیومدم
اما یه خبر برای برنده ها آوردم
نرگس جون و فاطمه جون
جایزه هاتون رو گذاشتم توی وب : http://exolover.blogsky.com/
به عنوان پست رمزی
رمز اون پست ها بهتون داده شده از قبل
در صورت مشکل به من بگید و من خودم اون جایزه ها را عوض میکنم
اگه چیز دیگه ای میخواین
من بهتون میدم ولی در صورتی که
من بتون اونو تهیه کنم
اینم از شما
موفق باشید
بای
ســــــــــــــــــــــلام
با قسمت آخر مســــــــــــابقه اومدم
سخت گرفتم ولی با انتخواب شما
دوتا عکس میزارم هر کدومو که براتون راحت تر بود
انتخواب کنیـــــــــــــد
ولی اول به من بگید کدومو انتخواب میکنید
نرگس"شانس عوض کردن عکس داری"
فاطمه"شانس جابه جایی عکس داری"
اینارو خوب یادتون باشــــــــــــــه چون آخرین مرحله هستـــــــــــــــ

یــــــــــــــــــــــــه دختر وسط اتاق رنگاوارنگ باشـــــــــــه

یـــــــــــــــــــــــــــه دختر وسط گل گیاه باشــــــــــــــــــــــــــــــه
خب منتظر عکستون هستــــــــــــــــــــــم
بازم سلام
اومدم با مسابقه
مسابقه ی دخی کره ای
شرکت کنندگان محترم :
آسونه نمیشه بگید مثل این پیدا نکریدین
شما یدونه گزینه ی کمک دارین و
یدونه گزینه تعویض عکس
خب فاطمه از کمک استفاده کرد
و نرگسم از تعویض عکس
ولی باز جای خوش حالیه دوتا تون یکی از این گزینه ها را هنوذ دارین
اگه شما از مرحله پنجم رد شدین و مساوی کردین
من مجبورم به دوتا تون جایزه بدم
خب حالا میریم سر مسابقه
اینم از عکس:

مشخصات خیلی کمه:
چتر داشته باشه:25
توی بارون نباشه:25
با کیفیت باشه:25
آدرس نداشته باشه:25
زیر 95 حذف
"فایتینگ"
بازم سلااااااااااااااااااااام
با مرحله سه اومدم
مسابقه دخی کره ای
اینم از عکس

مشخصاتی که باید داشته باشه:
دوتا دختر کره ای باشه60
کنار هم باشن20
نشسته باشن20
زیر 92 حذف
سلااااااااااااااااااام
من با مسابقه اومدم
مسابقه مرحله دو
مسابقه دخی کره ای
من زیاد سخت نمیگیرم
پس راحته
موفق باشید
فابتینک
راستی عکس اگه بزرگ باشه نگران نباشید من خودم درستش میکنم

مشخصات:
عروسک خرسی داشته باشه20
عروسک بزرگ باشه20
لباس تو خونه ای تنش باشه20
بیکیفیت نباشه10
زشت نباشه10
با آدرس نباشه10
دخی کره ای باشه10
فایتینگ
ما اینجا یه مسابقه داریم اولین مسابقه رو آسون گرفتم.
جایزه هم داره ولی فعلا در حال تصمیم گیری با دوستانیم بعدا جایزه رو بهتون میگم.
خب حالا قانوناش:
شما باید طبق مشخصات داده شده ی عکس یه عکس دیگه برامن تونظرات بفرستین حواستون باشه نظرخوصوصی ندین تادیگران ببینن عکستونو تکراری نفرستن چون قبول نمیکنم
عکستون نبایدادرس داشته باشه ویاخیلی بزرگ یاهم خیلی کوچیک باشه
بی کیفیتم نباشه
آخرین زمان فرستادن عکس فقط تا 1397/4/31
ممنون منتظر حمایتتون هستیم
اینم از اولین عکس

مشخصات کمه:
کلاه بافتنی
موهای بلند
موهای قهوه ای
دختر باشه
باکیفیت باشه و آدرس نداشته باشه
این یکی خیلی اسونه
پس مشگلی نیست
شب خوش
بای
اگه میخواین ببرید برید به دوستاتون بگین بیان نظرشونو بگن
برو ادامه مطلب شرکت کننده داریم.
안녕